Boeken bestellen

De schoolboeken kun je bestellen via de firma Iddink (bestelling online, levering, helpdesk), maar dit is niet verplicht. Je kan ook zelf je boeken kopen bij een boekhandel. Als bijlage vind je het stappenplan met schoolcode voor het bestellen van de boeken via de website www.iddink.be.

Gelieve ten laatste dinsdag 2 juli je bestelling online in te geven zodat levering in de tweede helft van augustus (boeken via Iddink) en beschikbaarheid in september (ander algemeen materiaal, via STK) gegarandeerd zijn.

Via onderstaande links vind je de boekenlijst terug:

Ander materiaal

Via deze link vind je de volledige materiaallijst terug voor het eerste jaar:

 

Bestelling van de boeken: ten laatste dinsdag 2 juli en online om zeker te zijn van tijdige levering.

  1. Surf naar www.iddink.be, klik op bestellen en registreer je (persoonlijke account aanmaken). Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Bewaar deze gegevens zorgvuldig, je zal ze elk STK-schooljaar nodig hebben! De schoolcode is C9QDJMK4. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze code pas de laatste week van juni door Iddink worden opengesteld. Ondertussen kan je wel je e-mailadres ingeven zodat Iddink je via e-mail laat weten, wanneer de code gebruikt kan worden en de correcte boekenlijsten zichtbaar worden.
  2. Daarna kies je leerjaar en richting. Dan verschijnen de vakken en bijbehorende boeken die jij nodig hebt.
  3. Je bevestigt de boeken die je wilt bestellen, alsook de atlassen. Je bestelt ook een PO-pakket, een rekentoestel en een T-shirt (je kiest de juiste maat – de andere maten moet je op “NIET KOPEN” zetten). Let op: de rode button “klik hier voor bijkomende leermiddelen” heeft niets met onze school te maken (het is dus zeker niet nodig om hiervan iets te kopen).
  4. Je controleert je bestelling, klikt op verzenden en je ontvangt een duidelijke bevestiging per e-mail.
  5. Je boeken worden thuis geleverd door een bezorgdienst in de loop van de maand augustus. Via www.iddink.be optie klantenservice kan je je boekenpakket volgen. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je e-mails over de status van de levering.
  6. Let op! Kijk bij levering het pakket onmiddellijk goed na. Het is belangrijk dadelijk te communiceren met Iddink indien er iets fout gelopen is of indien er een boek in slechte staat geleverd wordt.
  7. PO-pakket, T-shirt en rekentoestel worden niet via Iddink geleverd. Deze zaken krijg je begin september via de school. De bestelling en betaling ervan gebeurt echter wel via Iddink.
  8. Met al je vragen kan je terecht bij Iddink klantenservice via internet (zie hier), via telefoon (014 30 41 70), via twitter of via whatsapp (+31683940822).

 

Indien je problemen ondervindt met het inloggen bij IDDINK, kan je  volgende stappen ondernemen.

Wachtwoord vergeten?

  1. Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
  2. Voer het e-mail adres in waarmee je geregistreerd bent.
  3. Je ontvangt een e-mail met verdere instructies.

E-mailadres klopt niet meer?

  1. Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
  2. Is je e-mail gewijzigd? klik hier.
  3. Voer volgende gegevens in:
    1. klantnummer
    2. postcode
    3. huisnummer
    4. geboortedatum
    5. nieuw e-mailadres
    6. nogmaals nieuw e-mailadres (zelfde als bovenstaande)
    7. Ik ben geen robot aanvinken
  4. Klik op wijzigen
  5. Je ontvangt een e-mail met informatie.

Ondervind je andere problemen? Bel met IDDINK.

Lees de veelgestelde vragen: https://iddink-be.custhelp.com/app
+32 143 041 70